Translate

[WARSZTAT] Reklamacja Stacji Lutowniczej WEP 898BD+ (hotair.pl)

Po powrocie z wakacji z pełną głową pomysłów chciałem skorzystać z lutownicy.
Ku mojemu zdziwieniu stacja nie działała jak powinna.


Lutownica stoi w moim pokoju i używana jest sporadycznie. Zawsze po skończeniu pracy bezpiecznie wyciągam wtyczkę (bezpiecznie czyli czekam aż do schłodzenia)

Po włożeniu wtyczki i przełączeniu głównego przełącznika z tyłu obudowy, uruchamiał się tylko wentylator znajdujący się w kolbie (nie grzała ale wentylator reagował na zmiany potencjometru).
Dwa wyświetlacze nic nie wyświetlały. Lutownica (grot) nie grzał. Brak jakiejkolwiek reakcji na przełączniki od frontu.

Czytając opinie sklepu miałem wątpliwość czy uznają reklamacje.
Wypełniłem papiery według instrukcji na stronie sklepu i przygotowałem do wysyłki. 
W piątek wysłana Pocztą (priorytet za całe 19zł) do Zawiercia. (firma hotair.pl)
Za tydzień kurier GLS przywiózł ją do domu. (kuriera opłaciła firma)

Bardzo wymowna informacja zwrotna:

"INFORMACJA SERWISU O DOKONANYCH CZYNNOŚCIACH SERWISOWYCH
Usunięcie zwarcia na stabilizatorze"

Powodem tego całego zamieszania było zwarcie na stabilizatorze. Dziękuję nie mam pytań.



Komentarze

Popularne posty