Translate

[PROJEKT DRON z ARDUINO] - Z Czego i Jak Zrobić Ramę Do Quadrocoptera



Witam jest kilka sposobów na wykonanie ramy do drona używając różnych materiałów, niektórzy robią je z drewna, aluminium.
Przeglądając fora spotkać można osoby mające za dużo spokoju robią je z patyczków do szaszłyków. (Kto spokojnemu zabroni?)




Rama z Drewna


Ramę prototypową wykonałem łącząc drewniane listewki kawałkami panelu i skręcając je ze sobą. Pomysł dobry ponieważ drzewo tłumi wibracje i jest tanie ale lubi wilgoć.



Zobaczcie sami.




Rama AluminiowaDrugą ramę zrobiłem z profilu aluminiowego otwartego(w kształcie U) waga ok. 200g









Podzielony został na dwie części i wykonałem cięcie.



Dla wzmocnienia całej konstrukcji użyłem płytek z których wcześniej pozbyłem się elementów elektronicznych i wygładziłem papierem ściernym. 






Porównując obie ramy dron z drewnianą ramą latał lepiej niż na aluminiowej.
(śmigieł i silników nie wywarzałem latanie na standardowych ustawieniach PID)





Komentarze

Popularne posty